Pallasz Athéné Egyetem

Facebook

Gyengénlátó Változat

Hallgatók véleménye a képzésekről, karokról

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

Hallgatók a GAMF Műszaki és Informatikai karról
(volt Kecskeméti Főiskola GAMF kara)
 

Bognár AlexBOGNÁR ALEX GÉPÉSZMÉRNÖK HALLGATÓ

A műszaki világ közel áll hozzám, édesapám esztergályosként dolgozik, s én is sokat barkácsolok. Több ismerősöm is ide járt a GAMF Karra, akik sok jót mondtak és a város is tetszik, ezért jelentkeztem a Kecskeméti Főiskolára. Az itteni gépészmérnök-oktatásnak igazán nagy hagyományai vannak. Tudom, hogy az automatizálás már a kezdetek óta jelen van, amikor máshol még nem oktattak ilyesmit. Szerintem, egyedülálló a műanyag szakcsoport is.  Érdekel az autóversenyzés is, ezért én is részt vettem az egyik elektromobil-építő csapatban, ami igazán nagy élmény volt. Örülök, hogy van most már egy hallgatói műhely, ahol készülhetünk a versenyekre.

 

Diósy MiklósDIÓSY MIKLÓS JÁRMŰMÉRNÖK HALLGATÓ

Én kifejezetten a duális típusú képzés kedvéért jelentkeztem a Kecskeméti Főiskola járműmérnöki alapszakára. Korábban az egyik egyetemre jártam, ahol jó eredményeim voltak ugyan, de nagyon elégedetlen voltam a képzéssel, mert az nagyon távol állt a gyakorlattól.  Itt ez egészen másként van: a tanárok közvetlen kapcsolatban állnak az iparral és e szerint tanítanak, a gyakorlati rész pedig nagyon profin van megszervezve a vállalatoknál. Nagyon örülök, hogy volt merszem változtatni. Jól érzem itt magam, mert van célom az életben, aminek a megvalósításához itt mindent megkapok.

 

 

 

Géczi GáborGÉCZI GÁBOR MÉRNÖKINFORMATIKUS HALLGATÓ

Korábban csak hallottam a GAMF Karról, de hallgatóként most már tapasztalom is, hogy  nagyon jól felszerelt és mindig folyik valamilyen fejlesztés. Külön kiemelném az erős  gyakorlati oktatást. Vannak más intézményekbe járó ismerőseim, akiktől azt hallom, hogy  az elméleti oktatás ugyan nagyon magas színvonalú, de kevés lehetőségük van a gyakorlatban kipróbálni a tanultakat. Ez a GAMF Karon másképpen van. A tanárok is nagyon segítőkészek, mindenben részt vesznek. Van egy hallgatói laboratóriumunk, ahová szabadon bejárhatunk, fejleszthetjük kreativitásunkat, készülhetünk a versenyekre. 

 

Rozner GáborROZNER GÁBOR GÉPÉSZMÉRNÖK ÉS MŰSZAKI SZAKOTATÓ HALLGATÓ

Gépészmérnök szakra jelentkeztem és utána vettem fel párhuzamos képzésben a műszaki szakoktató alapszakot. Most már vannak olyanok is a főiskolán, akik ezen a szakon kezdték.  Szerintem jó, ha az ember több lábon áll, én szeretek emberekkel foglalkozni, ezért végzem el ezt a szakot is, hiszen így oktathatok, gyakorlatokat tarthatok. Sok az átfedés a gépészmérnök és a műszaki szakoktató szak között, így igazából egy kicsivel több tanulással lesz két diplomám. Ha valaki a műszaki szakoktató szakon kezd, utána könnyebben el tudja végezni a gépészmérnök szakot is.

 

Hallgatók a Gazdálkodási Karról
(volt Szolnoki Főiskola)



 

Hallgatók a Kertészeti és Vidékfejlesztési Karról
(volt Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai  kara)


Kecskés CsabaKECSKÉS CSABA KERTÉSZMÉRNÖK HALLGATÓ

Országos szinten is jó a híre a Kecskeméti Főiskola kertészeti karának, és ismerősök is ajánlották ezt az iskolát. A kertészetnek minden ága megjelenik a képzésben és nagyon jól átültetik az elméletet a gyakorlatba. Sok a „dolgos” gyakorlat is, amikor a bemutatókertben, növényházakban dolgozunk. A családi vállalkozást szeretném továbbvinni és azt hiszem, hogy ehhez jó alapokat kapok itt.  

 

Ferenczi CsillaFERENCZI CSILLA GAZDASÁGI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI AGRÁRMÉRNÖK HALLGATÓ

Nagyon tetszik a szak, mert rendkívül sokszínű képzést ad. Nemcsak mezőgazdasági, hanem pénzügyi és marketing ismereteket is szerezhetünk és vezetői feladatokra is felkészítenek.  Azt gondolom, hogy nem lesz nehéz elhelyezkednem, hiszen akár pénzintézeteknél, akár önkormányzatoknál, akár pályázatíró cégeknél jól el tudok boldogulni az itt szerzett tudással, de saját vállalkozás indításához is megkapunk minden tudnivalót. Én nagyon sok fantáziát látok a vidékfejlesztésben, a termelés, az infrastruktúra és a szolgáltatások fejlesztésével megélhetést lehet adni az ott élő embereknek.

 

Virág ZsófiaVIRÁG ZSÓFIA KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI AGRÁRMÉRNÖK HALLGATÓ

Én hulladékgazdálkodási technológusként végeztem és mindenképpen ezen a vonalon szerettem volna tovább tanulni. Örülök, hogy ezt a szakot választottam, mert itt nagyon korszerű  ismeretekhez juthatok a környezetvédelemről, energiatakarékos módszerekről, újrahasznosításról. Voltak tantárgyak, amelyektől tartottam, mint pl. a makroökonómia, de kellemes csalódás ért, mert nagyon érdekesnek találom. Több tantárgyat is beszámítanak a hulladékgazdálkodásból, így nekem most könnyebb a főiskola.  Bátran tudom ajánlani a szakot mindenkinek, akit foglakoztat környezetünk megóvása.    

 

Hallgatók a Pedagógia Karról
(volt Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai kara)


Kádár FlóraKÁDÁR FLÓRA ÓVODAPEDAGÓGUS HALLGATÓ

Évek óta az az álmom, hogy óvodapedagógus legyek. Az elmúlt egy éves főiskolai tapasztalatom, az itt tanultak és az, hogy kiváló gyakorlati képzésben vehetek részt, csak megerősített abban, hogy jól döntöttem, amikor a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karát választottam. Már első évben látogatjuk és hospitálunk a gyakorló óvodákban, így az elméletben tanultakat  rögtön fel is használjuk a gyakorlatban.

 

Márkus NóraMÁRKUS NÓRA TANÍTÓ HALLGATÓ

Azért jelentkeztem erre a főiskolára, mert rendkívül színes az iskola pedagógiai programja. Lehetőség van zenével, kézművességgel, testneveléssel, reál és humán tantárgyakkal foglalkozni. Itt mindenki megtalálja önmagát. A gyakorlatorientált képzés során nagyon sokat lehet tanulni és fejlődni. Számomra fontos, hogy képzett és tapasztalt oktatóktól tanulhatok.